Click here for Myspace Layouts

Sunday 6 March 2011

Episod Satu...


ASSALAMUALAIKUM...DAN SALAM SEJAHTERA...


 Ini merupakan kali pertama aku menulis blog...so, aku pun tak tahu apa yg nk ditulis dkt sini...BLOG  ini aku buat untuk  projek assignment  Production and Operation Management (POM) tentang IKS @ SME... Dalam projek tersebut, terdapat 3 org ahli panel @ kakitangan yang bertanggungjawab utk menyiapkan tugasan tersebut...OK, disini aku nak perkenalkan ahli kumpulan kami iaitu Fazilah bt. Zahari, (sapa lg aku la empunya diri), Khairunnisa bt. Kamaruddin dan Rosliana bt. Mat Said.

           Disini, aku ingin perkenalkan group kami dengan nama 'THREE D @ 3D.'  korang nak tahu tak kenapa aku bagi nama tu, korang pikir la sendiri... Aku pun xtahu kenapa,???  sebab aku suka sangat nama 2...(yg tu aku plak kena pikir sendiri) ok,nanti bila dh dapat cari jawapan aku bagi tahu korang semua...

            Ini adalah salah satu sebab kenapa aku tak suka menulis blog...sebabnya aku ni suka tulis entah apa2 je, asyik dk merapu dari tadi...So,bagi sapa2 yg dk baca tu,jangan asyik dk komplen jerrr...ayat aku mmg dari mula lg tunggang langgang...Bab yang itu ,aku sedari...tapi, ada aku kisah (aiman tak kisah) sebab aku malas nk pikir panjang... YANG paling utama sekali, aku mmg tiada idea nak tulis apa...APA YANG PENTING DEKAT SINI, adalah "kerjasama"   dari ahli kumpulan kami...(3D THE BEST).

            OK, LA.. berbalik pada tugasan projek kami tadi, kami ditugaskan untuk mencari perusahaan IKS disekitar kawasan Changlun, Jitra, Alor Setar and Perlis untuk dibuat kajian. Disamping itu, kami perlu berfikiran kreatif bagi menjana idea baru untuk membantu meningkatkan perusahaan IKS @ SME... DISINI, bagi sesiapa sahaja yang ingin berkongsi idea atau pengalaman boleh la menghubungi kami semua, atau pun boleh meninggalkan komen dekat blog ini… Jasa dan sumbangan korang semua amatlah dihargai.

            Akhir kata, bermulalah episod kami (group 3D) untuk mengumpul data, menganalisis, mengkaji dan sewaktu dengannya bagi menjayakan tugasan projek kami ini. Kami berharap, projek ini berjalan dengan lancar dan jayanya. Segala penat lelah kami berbaloi-baloi dengan mendapat extra mark dari pensyarah kami. InsyaAllah. Sekian terima kasih…

No comments:

Post a Comment